středa 27. května 2015

Vějíř řas s Bare Minerals


Hezký večer!

Moje neutuchající nákupní manévry napříč Sephorou začínají mě utvrzovat v tom, že se ze mě pomalu stává inventář v místě, kde se to hemží zkrášlovacím nábojem. A tak jsem při jednom ze svých nakupovacích amoků propadla kouzlu řasenky Bare Minerals. Byla to láska či jen pobláznění ze zmaru???

Nepřehlédnutelným designem ve stříbrném provedení jakoby řasenka Bare Minerals Lash Domination zvolávala: „Všechny oči na mě!“
Umělý stočený kartáček, který příslušel, stříbrné krásce odrazoval mě od koupě. Ale nakonec rozhodla ženská logika a design mě uchlácholil, že půjde o tu nejúžasnější řasenku pod sluncem. Jak jsem jen mohla opomenout lidové rčení – nesuď knihu podle obalu…

Čím víc okouzlovala na venek, tím plytčí bylo její vnitřní charisma. Ne nadarmo mi můj šestý smysl či spíš za léta nasbíraný kosmetický um našeptával, abych se zdržela stříbrné krásy. Aplikace umělým kartáčkem byla menší zkouškou pevných nervů či šikovnosti jako nevyčíslitelné hodnoty. V tom případě jsem z obou disciplín propadávala na plné čáře. I přes moment soustředivého zabrání do hustého vějíře řas, aplikace řasenky se neobešla bez pomocné síly vatové tyčinky. Řasy na oplátku dokonale rozčesala a pohltila temnou sílou odstínu Intense Black. Řasy nabyly objemu, ale s délkou si až tak nevyhrála. Kterákoliv jiná řasenka i od finančně dostupnější konkurence mnohem víc mi protáhla závoj řas než stříbrná krasotinka z klanu Bare Minerals.


Klady:

  • krásný design,
  • neslepuje řasy,
  • zahustí,
  • nerozmazává se,
  • výdrž,
  • odlíčení bez problému.


Zápory:

  • vyšší pořizovací cena,
  • horší aplikace,
  • řasy neprodlouží.




Znáte řasenku Bare Minerals Lash Domination? Upřednostňujete řasenky s efektem dramatických řas nebo raději volíte přirozenější objem?


Žádné komentáře:

Okomentovat