středa 8. října 2014

Voňavá rota



Hezký večer dámy a slečny, zkrátka milé ženy!

Kdyby tak šlo napříč virtuálním světem přenášet vůně, tak byste se právě teď ocitly v oáze voňavé rozkoše. Vonnou orgii obstaraly tři dělnice z továrny Lush pro aromatický zážitek relaxační koupele. S dodatkem nejčerstvějších ingrediencí přetvoří obyčejnou rutinu v luxusní lázeň. 



FUN RŮŽOVÁ
Fun se nabízí v pestrém barevném provedení. Vybírat můžete z červené, modré, zelené i žluté. Mou vyvolenou se mi stala růžová! Nemohla jsem si pomoci, ale voňavá modelína mi velice připomínala kus točáku, ale jen co se týče vzhledu. Protože letmým přivoněním jsem se přece jen neocitla v lahůdkářství, ale v cukrárně s nespočtem sladkého pokušení. Růžová slečna Fun je multifunkční zázrak, který je mýdlem, pěnou, šampónem a navíc je i plastelínou, s kterou si můžou hrát i dospělí.

Přece jenom už jsem velká holka, tak mě nelákalo modelovat zvířátka z voňavé modelíny. Raději jsem si napustila vanu a pod tekoucím proudem rozpustila jsem kus slečny Fun. Dobře se rozpouštěla, ale nevytvořila až tak nadýchanou pěnu, jak jsem již zvyklá u jejích kolegyň. Za to ve funkci mýdla se osvědčila báječně. Stejně tak jako krásně provoněla sladkou žvýkačkovou vůní kůži, dostala se i do každého koutu koupelny a zuby nehty se tam držela i po koupeli. Popravdě multifunkční zázraky nemám ráda. Stačí mi, když vidím jenom nálepku 2v1 a už mě to odrazuje. Jenomže růžová modelína mě mile překvapila, ale i tak jsem se neodvážila ji použít do vlasů. Po koupeli byla kůže krásně hebká, že už ani nebyla třeba mazat se tělovým mlékem. Chybami se člověk učí, a proto příště budu moudřejší a ovocně slaďoučkou modelínu raději si rozdělím na několik části. Protože jak se opakovaně dostávala do kontaktu s vodou, tak vytvořila tzv. růžové bahýnko. Nakonec ještě musím vyzvednout, že to není žádná troškařina a s jedním balíčkem jsem si užila opravdu hodně zábavy.


YOU’VE BEEN MANGOED

Opravdu jsem milovnice horkých dlouhých koupelí, kdy tělo i duše v jedné synchronii hledá souznění, klid i pohodu. Rychlá sprcha není nic pro mě, proto jsem si nemohla nevšimnout u Lushu nabídku luxusní krémové koupele. A jednu takovou hříšně přepychovou radost jsem si užila. Jenomže opravdu bylo z čeho vybírat. Abych se do toho nevrhla jen tak bezmyšlenkovitě po hlavě, tak jsem pročítala recenze. Rychle spočítání plusů a mínusů našlo mi favorita číslo jedna, tedy You’ve Been Mangoed!

Od malého zázraku v podobě krémové kostky s neskonale omamující vůní čekala jsem opravdu hodně. Ale rychle jsem vystřízlivěla a rozčarování nenechalo na sebe dlouho čekat! Luxusní krémová koupel pyšnila se výživou v podání mangových a avokádových másel. Citrón a limetka dodaly vůní svěžest. Jenomže žádné avokádo ani mango necítila jsem, zato citrón byl cítit, až mi to připomínalo vůni citronové bábovky. Krémová koupel hýřící vůní nemusí každého okouzlit.  Pod proudem tekoucí vody se hezky rozpustil. Nevytvořil bohatou pěnu jak je již zvykem i u balistiků. Zatímco ve vodě jsem si užívala sametového voňavého pohlazení, tak po spláchnutí sprchou se kamsi vytratil celý ten požitek. Po vyživujících složkách nebylo stopy a musela jsem se namazat. A za 30g zaplatit 145 Kč je opravdu hodně.


SULTANA OF SOAP

Kdybych to měla shrnout, tak asi největší radost mi udělalo právě toto krájené mýdlo, které připomíná turecký med. Jeho vůně je božská a troufám si říct, že musí vonět všem. Měla jsem, co dělat abych se odtrhla od voňavé smršti plné sladkého ovoce nasekaných meruněk a rozinek. Právě sušené ovoce ubírá hmotu mýdla a bylo dost křehké, a tak se rozpadávalo. Moje výtka směřuje zase na ty rozinky, pokožku promasírovaly drsnějším pohlazením. Mýdlo se lehce omydlí a tudíž nevydrží tak dlouho, protože jeho konzistence je dost měkká. Kůži nejen krásně provonělo, ale i vyživilo, že už bylo zbytečné použít tělové mléko. Celou koupelnu mýdlo provonělo, jak to umí jenom voňavá rota od Lushu.


Co vás nejvíc zaujalo, a znáte celou voňavou rotu? Loučím se a mějte se hezky!

Žádné komentáře:

Okomentovat