neděle 26. října 2014

Extrémní make-up



Hezký pozdní večer dámy a slečny, zkrátka milé ženy!

Jako malé škvrně s pořádným povykem pokaždé jak se mi rozčesávaly vlasy, houfem umělohmotných fešand od Matella a s neutuchající energií hrát si, když už mámě únavou padaly víčka… Jako jedináček široko daleko strádala jsem bráchu či ségru. Ne že bych bázlivě vysedávala v koutě! Jen se mi zastesklo, když se zapadajícím sluncem roztrousila se parta dovádějících dětí do svých domovů. Navíc široko daleko byla proslulá moje sbírka hraček. Po boku nebyl žádný kazisvět, který by urval nebohé panence hlavičku nebo ručičku. Moje sklony k ničení se vyšplhaly na maximum, kdy jsem jako čtyřletá dívenka ve volánkových šatičkách panence Darince na umělé blonďaté vlásky nanesla poctivé domácí halušky s brynzou a slaninou. A prosím nehledejte v tomto činu zášť vůči národnímu slovenskému jídlu, které tak zbožňuji.

V červenci 1997 na mě poprvé mrkl… Nebyla to žádná fantazie či sen, ale malý velký uzlíček štěstí, který mi hrdě mohl říkat “ségro“ ovšem až se naučil mluvit. Zprvu řval na celý dům, pak donášel na mě mámě a teď jsem pro něj děsně stará a nemám pořádně ponětí co je League of Legends a World of Warcraft. Pokud výše zmíněné pojmy vám nic neříkají, tak to opravdu není tím, že jste stará bába, jen nehrajete online hry na počítači (jak to vyložil všestranný strýček Google).

Pro tento extrémní make-up jsem si přivzala na pomoc bráchu, z kterého se v mžiku stal model pro moje experimenty s barvami na facepainting. Ještě je nutno dodat, že ta růžová čelenka nepatří do garderoby bráchy. Jen jsem mu nechtěla zabarvit vlasy a říkali jsme si, že pro kontrast ji necháme i na focení. Nezapřeme, že jsme sourozenci, protože naším společným rysem je smysl pro humor. A tak jsem se s halloweensky naladěným bráchou vydala do obchodu. Bohužel anebo naštěstí už venku byla tma, proto se nám vyhly nevěřícné pohledy kolemjdoucích. Prodavač mlčky odlepil oči od pokladny a třeba si i ulevil, když jsme šli zaplatit k pokladně a nezvolali jsme: „Propadení!“ Paní, která si zašla pro něco menšího na zub, vykřikla: „Vás jsem se, ale lekla! Promiňte, ale vypadáte opravdu hrozně.“

Jak se vám líbí extrémní make-up? A jak byste se nalíčily na halloweenskou party?


Žádné komentáře:

Okomentovat