sobota 11. října 2014

Modrá extravagance



Hezký večer dámy a slečny, zkrátka milé ženy!

Make-up hýřící barvami je výrazným prvkem, který se neřídí pravidly a volá po lehké extravaganci. V zářijové krabičce krásy jsem si rozbalila tekuté linky Jordana ve stříbrném odstínu. Barva mě zaujala, ale jako linka mi neseděla, proto jsem chvíli dumala, co s tímto malým třpytítkem. Linky jsem aplikovala místo očního stínu do dnešních tak trochu pozdních omalovánek.

Oči:

Na celé víčko nanesla jsem podkladovou bázi Too Faced Shadow Insurance. Celé víčko sjednotil stín Sephora, Creme Caramel N11. Záhyb oka podtrh stín MAC, Deep Truth. Pohyblivé víčko zvýraznily tekuté linky Jordana, 06 Keep On Silver. Vnější koutek oka vykreslila barva Creep z paletky Urban Decay Naked. Pod obočí a vnitřní koutek oka aplikovala jsem stín MAC, Nylon. Horní víčko orámovaly černé linky Sensai. Tmavé kruhy zakryl korektor Helena Rubinstein Prodigy Liquid Light, 00 Universal. Dolní linku vytvořila kombinace stínu Creep z paletky Urban Decay Naked a tekutých linek Jordana, 06 Keep On Silver. Vnitřní linku vykreslila automatická tužka Estée Lauder. 01 – Jet Black. Horní a dolní řasy natočila černá řasenka Dermacol 1000 Lashes. Obočí vykreslila paletka Shiseido, BR 602.

Tvář:

Začala jsem nanesením podkladové báze Dior Pore Minimizer. O sjednocení se postaral make-up Guerlain Tenue de Perfection, 02 Beige Clair. Make-up zafixoval sypký pudr Sisley Soft Glow, 0 Irisée. Lehký ruměnec dodala tvářenka MAC, Pink Swoon.

Rty:

Ryt jsem vymalovala růžovou rtěnkou Clarins Rouge Prodige, 103 Miami Pink.



Jak se vám líbí make-up? Do podzimní pohody raději volíte výraznější barvy nebo se držíte jemnějšího make-upu?
 

Žádné komentáře:

Okomentovat