sobota 10. září 2016

Srpnové nákupní manýry



Hezký večer!

Vypadá to, že jsem nestihla zaznamenat konec prázdnin a s tím spojeno, že se nám srpen přehoupl do září. Vskutku je to tak. Jak jsem ztratila status, školou povinného dítka, v pracovním koloběhu ztrácím pojem o čase až na výjimku vánočních prázdnin, na které mě upozorní každoroční honba za dárky. Na svou obranu „spáče“ ještě přikládám argument, když to venku pořád vypadá, jak ten pravý rozpuk léta. A tak až dnes jsem si pro vás nachystala – sečteno a potrženo z nákupního seznamu za srpen!!!



Šaty Rok Rebelle, černé šaty AX Paris a overal Asos - k novému přírůstku do šatníku musím hned na úvod dodat, že netransformovala jsem se do korpulentnějších tvarů. Jen mi místo objednávky velikosti 8, outfity dorazily ve velikosti 12. Ano, mohla jsem objednávku vrátit, ale nakonec máma se chopila šicího náčiní a šaty mi zmenšila. Mám fakt zlatou maminku. Černou barvu moc nemusím, ale průstřihy černé šaty povýšily. Můj šatník postrádal zastoupení khaki barvy, z jednoduchého důvodu, že tato barva je pro mě dost nudná. Ale zajímavě řešený overal obměkčil mě a už si zvykám na khaki odstín. 


Panthe šampon a tablety na vlasy – ještě minulý rok měla jsem husté vlasy do pasu… Zesvětlování si vybralo svou daň. Pořádně mě vytáčí tázání: „Ty jsi ostříhaná???“ Pečuji o vlasy a zase jim vrátím vitalitu.



Puma, USA Pro a Dragonfly – jsem prostě fitness žena!




Jak se vám líbil můj výčet ze srpnového nákupního seznamu a co vás nejvíc zaujalo?

Žádné komentáře:

Okomentovat