středa 28. září 2016

Giorgio Armani Si



Krásný večer!

Spousta z nás bloudí světem v úzkostlivém hledání sama sebe. A já vám říkám, že i hledání toho pravého parfému je pořádné dilema. Parfém by měl vystihnout naši osobnost a také podtrhnout naše kouzlo. Nejistými krůčky od Bvlgari BVL přes Dolce a Gabbana The One, Hugo Boss Ma Vie či Armani Code, srdce mi zajásalo blahem u vůní Giorgio Armani Si!



Samotný skleněný flakónek nese v sobě charisma minimalistické elegance a jasně našeptává, že dočinění máme s pořádným šálkem luxusu. Dalo by se říct, že vůně si mě našla sama. Můj řetězec experimentování protrhl z čista jasna vzoreček parfému Si, který se skrýval  jednom čísle mého oblíbeného časopisu. Tak jsem byla okouzlená, že do týdne jsem už měla doma plnou velikost. Od doby, co trpím na migrény, musela jsem se rozloučit s výše zmíněnými provoněnými klenoty. Ale Si se neprokázal jako bolehlav.

Vůně v sobě rozvíjí květinovou rozkoš s dřevitým základem. Výrobce tituluje Si pro ženy, které chtějí být samy sebou, a já se s touto myšlenkou ráda ztotožňuji. Parfém jsem si pořídila v březnu a pořád mám víc, jak půlku z 30 ml obsahu. Nanesu ráno a doprovází mě po celý den. Jeho intenzita mi splývá s průběhem dne, ale na jeho společnost mě vždy někdo upozorní: „Ty, ale hezky voníš.“ A přiznávám, že mě ještě láká verze Intense.

 Cena  - 1 650 Kč

Klady:

  • překrásný design obalu, 
  • sladká květinová vůně, 
  • žádný bolehlav, 
  • výdrž celý den.



Zápory:

  • cena.


Znáte parfém  Giorgio Armani Si? A jaká je vaše oblíbená vůně???


Žádné komentáře:

Okomentovat