čtvrtek 28. dubna 2016

Prague Fashion Market




Hezký večer!


Pražská Pragovka ve dnech 22. až 24. dubna proměnila se v útočiště, slávy s výstižným pojmenováním Prague Fashion Market. Hned první den vydala jsem se nasát atmosféru autorské módy a designu. Cesta z metra až do cíle byla lemovaná plakáty a balónky jako srozumitelná navigace i pro duše, nenakloněné k četbě v mapách. Jakmile na mě dechl široký industriální prostor na Kolbenově, moje vytýčená hodinová rezerva se zdála jako bláhové povyražení. 




Z nejistého prvního dojmu, kdy jsem měla tendenci zastavit se u každého stánku, musela jsem to vzít trochu hopem. Vpravo, vlevo…, nebylo stopy po šedi konfekce, která je nám tak známá z českých ulic. Prague Fashion Market promlouval nenuceným stylem, originální tvorby. Neokoukaná vytříbenost se nesla v pestré nabídce svršků i doplňků a vzduchem proplouval svěží vánek, přátelského souznění. Skrz pastvu pro módní cit se prodral i kus kosmetické péče. A nemohla jsem bez povšimnutí obejít Embrace Soaps, kde jsem se pročichala až k úlovku – pemze. Můj nosánek zde narazil i na pánskou řadu, která i přes tabákovou vůni, padla mi do noty.

Já jako nejšťastnější v pohybu, do oka mi padla nabídka Dance Lovers, jednoho fitness uspokojení. Dodatek lídrů, prezentující značku, že kraťásky, po kterých jsem tak pokukovala, jsou ideální na pole dance, navnadil mě, abych si je vyzkoušela, když už koketují s tímto netradičním sportem. Plavala jsem i ve velikosti XS. Ne že bych byla vyzáblá až na kost, jen každá značka má jiné číslování.

Když už jsem měla namířeno vytratit se z nákupního pokušení, zahlédla jsem vyšperkovaný stánek s extravagantní bižutérií a s čelenkami Just Love. Opravdu nepřehlédnutelná paleta doplňků. Na chvíli jsem se ještě zastavila u stolu, obklopeného děvami ze Slovenska, které se vybraly do Prahy z Trnavy, z mého rodného města. A neminula mě rozkošná růžová čelenka s mašlí.


Navštívily jste Prague Fashion Market? Máte v oblibě módní akce, kde můžete objevovat nové značky? 


Žádné komentáře:

Okomentovat