úterý 12. dubna 2016

Střípky z veletrhu For Pets 2016


Hezký večer!

Ve dnech 7. až 10. dubna PVA Expo v Praze uchvátila vášeň pro domácí mazlíčky. A tak se na veletrhu For Pets 2016 ze širých koutů sešla parta, které se do srdcí vkradla láska, němé tváře. Okuste se mnou atmosféru přehlídky chovatelských potřeb i doprovodného programu…

K branám výstaviště vydala jsem se v neděli. Byla jsem ve svém živlu, jakmile jsem zapadla v davu na stejnou naladěnou notu i se čmuchajícím uštěkaným gangem v patách. Napřed mě moje kroky zavedly k ukázce práce psovodů při odhalování pašeráků. Černý ovčák zaujal svou pozici vyškoleného špeha a odhalil kufr, ve kterém byly ukryté drogy. Pak mě už nic nemohlo zdržet od víru nabídky prodejců. Čtyřnohým chlupáčům se musely sbíhat sliny na mlsné pokušení, které číhalo na každém kroku. Téměř každý stánek povolával na hostinu delikates od chuťovek za odměnu až po pestrou škálu granul. I když moje Čučoriedka má nocleh, opatřený ve stylu postýlky s vůní dřeva, nemohla jsem se vynadívat na dřevěné skvosty pro sladké sny.




Opodál mě nadchla myšlenka kovaného designu postýlek, která v sobě navíc nesla i kouzlo praktičnosti, kdy pejsek z dlouhé chvíle neohlodá své území relaxu. Zpoza zápalu radosti ve společnosti věrného přítele, vynořila se daň, která neobejde nikoho z nás. Daň, na kterou by reagovala pohřební služba pro mazlíčky s úmyslem důstojného rozloučení. S respektem, z povzdáli nahlídla jsem k stánku s poselstvím: „Vzpomínáme.“ A po pozdravu vystavovatele, ztratila jsem se v davu.

K návštěvě veletrhu mě povolala zvídavost, inzerující klub majitelů prasátek v domácnosti. A tak jsem bláhově očekávala družinu neobyčejného domácího mazla. Družina se smrskla v jednu jedinou chrochtající holčičku. „Přispějte na chov prasátek v domácnosti,“ zaskočila mě vítající hláška.

Pokud jste se setkali s vodícími a asistenčními psi, dáte mi za pravdu, že to jsou inteligenti na úrovni. Slečna se zrakovým postižením ukázala tzv. své druhé oči. Příliš dlouhý výklad potlačil předvedení pejska v plné energii dovedností. O zábavu se postaral i králičí hop. A prosebný kukuč kočiček z útulků, žadonil o krb domova. Maraton For Pets zakončila jsem u vystoupení minikoníků. Dva protagonisté v pauze, čekající na zář reflektorů, splanuly velkou vášní až se zdálo, že už začala nezvyklá podívána. Minikoník ze sousední stáje se rozjařil, když už byl ve vzduchu cítit chtíč. Doprovodný podkres hudby, znechutilo mi celé představení, které bylo snadno zaměnitelné s cirkusovým kouskem…



Navštívili jste veletrh For Pets 2016 v pražských Letňanech? Získal si vaše srdce čtyřnohý mazel?



Žádné komentáře:

Okomentovat