čtvrtek 7. ledna 2016

Luxusní rozprava z ateliéru Jany Minaříkové


Krásné odpoledne!

Ještě mi to nedá zabouchnout dveře za starým rokem a odpustit si vsuvku z říjnového shledání. Byla jsem pozvaná okusit zápal skrz návrhářský um jednoho příběhu, módy pro ženy. Příběh, kterému svou píli, vdechla život módní návrhářka Jana Minaříková. A tak jsem se poháněná blogerskou zvídavostí ocitla v království, kde na vlnách vibrací šicího stroje rezonovala touha, předat českým garderobám šmrnc prêt-à-porter vytříbenosti.

Velká okna, zasazená do dřevěných rámů v úryvku rozhledu na pražský Vyšehrad; stojany s nabídkou, odzbrojujícího chtíče od ležérní přes elegantní až po slavnostní serenádu stylu a masivní stůl, obložený rozpracovanými nápady v přehlídce látek na šaty, skic a poznámek. Letmé rozkoukání mě naráz vtáhlo do děje luxusní rozpravy, protkané v kolekcích, schraňující fantazírování do poselství o radosti z odívání. To celé za důrazu na ženskost a přijmutí svých předností i nedostatků. S každým dalším nadechnutím pocítila jsem energii atmosféry, která sálala z jednotlivých kousků jako odkaz kreativní duše ve vzplanutí pro detail. A zpoza módní slasti se nesl záchvěj dětského pláče, povolávající Janu do role matky.

Ateliér Jany Minaříkové je zákoutím půvabu, zastávající hodnotu kvality pro sebevědomou ženu. Pro ženu, která neobléká šaty, aby se někým stala, ale aby ukázala světu, kým už je.  A přesně taková je i samotná Jana. Získá si vás pocitem, že celý ten shon kolem neodkladných úkolů se zastavil u upřímného tlachání nad horkým čajem…


Znáte návrhářskou tvorbu Jany Minaříkové?


Žádné komentáře:

Okomentovat