pondělí 18. ledna 2016

Diář Filofax Personal aneb hravá elegance puntíků



Hezký večer,


Nový rok se nám pílí nezadržitelného času rozjel na plné obrátky. Prohrabávání se starým rokem máme za sebou a v mysli střádáme plány, jak vynaložit s neposkvrněným přídělem zážitků. Láska, rodina, práce či škola… Volnočasové aktivity, ale i fádní pochůzky provází soupis dat, která by nepobrala ani kapacita doktorandů. Proto i ti největší zapomnětlivci najdou zalíbení v diářích.

Mutace pod záštitou elektronického vylepšení se vkrádá také do nabídky diářů. K tomuto trendu nechala jsem se zlákat, vábením chytrého telefonu. Dlouho mi to však nevydrželo. A vrátila jsem se zpět k listování stránkami, zaznamenajicí moje kroky. Pořízení zápisníku k rozvržení nového roku je pro mě rituál. Rituál, kdy nepopsané listy v sobě nesou kouzlo neznáma…

Upustila jsem uzdu svému chtíči a dopřála jsem si Filofax - puntíkatou rozkoš. Přiznávám, že od koupě mě odrazovala gumička pro zavírání. Na srdce mi totiž kladla pochyby moje zkušenost s levnějším rozmarem. Zkoumavý drobnohled mě ubezpečil, že Filofax dobře zná fígl, jak do svých produktů zapracovat kvalitu. A tak zpoza růžových puntíků, hravé elegance i záznam, upozorňující na pravidelnou prohlídku u zubaře, se zdá být snesitelnějším sdělením…


Jak vypadá váš diář pro rok 2016?





Žádné komentáře:

Okomentovat