středa 20. ledna 2016

Koupelový dýchánek s Bomb Cosmetics - Fuchsia Falls



Krásný večer!

Koupelna je moje svatyně… V rouchu mydlinkové slasti, hledám odpovědi i sílu, oklepat se z proher a znovu se vztyčenou hlavou přiblížit se svým snům. Do jednoho takového rozjímání jsem se pustila s balistikem Bomb Cosmetics - Fuchsia Falls neboli Růžové vodopády.

S již odvěkou zapřisáhlou náklonností k všemožným variantám na růžovou, nemohla jsem si vybrat lépe. Pobláznění na dálku přes e-shop výlohu v letmém omrknutí v tváři v tvář, se proměnilo v hloubku citů. Vůně si mžiku podmanila celou koupelnu a mou maličkost. Až mi bylo líto designový skvost rozpustit v koupeli. Pod tekoucím proudem vody balistik obarvil lázeň na růžovo a jeho osud byl zpečetěn. Nářez barevné kompozice koupelového dýchánku ve mně nejednou vyvolal pochyby. Jestli nebudu muset povolat rotu - k návratu fádní bělosti vany. Stačilo opláchnout sprchou a po růžové nebylo stopy.

Šumivá koule v sobě nesla kouzlo relaxace i vyživující péče s přídavkem přírodního másla, esenciálních olejů z levandule a růže. Náboj složení dno vany proměnilo v kluziště. Ale přece jen jsem to zvládla bez úhony. Bonusem byla provoněná a zvláčněná kůže, že kdybych nebyla tak rozmazlená, obešla bych se i bez tělového mléka.


Cena – 79 Kč


Klady:


  • design obalu, 
  • vůně, 
  • relaxace, 
  • vyživuje pokožku, 
  • přírodní kosmetika, 
  • ruční výroba, 
  • neobsahuje parabeny, 
  • není testováno na zvířatech.


Zápory:

  • cena, 
  • na jedno použití.



Znáte balistik Bomb Cosmetics - Růžové vodopády? 


Žádné komentáře:

Okomentovat