neděle 8. listopadu 2015

Yves Saint Laurent Touche Éclat Blur Primer – zhýralý rozmar či životabudič make-up rutiny???


Krásný nedělní večer!


Podkladovou bázi pod make-up lze označit za zhýralý rozmar kosmetického fanatismu, který jen nafukuje celou promenádu skrz líčení? Či je to životu důležitá serepetička do sbírky pro neodolatelný look? Příslib vyprahlé peněžence po nákupním náporu znovu odvál vítr při pohledu na Yves Saint Laurent Touche Éclat Blur Primer. A kde jinde se sháňka po podkladové bázi mohla pořádat než v Sephoře, v cukrárně pro kosmetické fanatičky.

Nesuď knihu podle obalu, nabádalo mě svědomí. Nepodlehnout svodům Yves Saint Laurent, bylo by snad jen pro chladné designové cítění. Už i ze samotné papírové krabičky, kde byl schoulen zlatavý třpyt, nesla se elegance v doprovodu vytříbeného luxusu. A o skleněné lahvince s pumpičkou a vrškem, nesoucí logo jako koruna krásy, neměla jsem slov…

Jemná konzistence zaručila snadnou aplikaci. Stačilo jedno stisknutí pumpičkou pro dokonalé vyhlazení pokožky do sametově hebkého závoje. Cena je sice přemrštěným kalibrem, ale v žádném případě nešlo o chvilkové ulítnutí. Báze se zabydlela na toaletním stolku ve shromáždění dalších představitelů make-up rutiny již v červenci. A prozatím se mi podařilo vytěžit pouze čtvrtinu fixace make-upu. Přiznávám, že jsem se zalekla rozjasňujícího podtónu, protože moje smíšená pleť jednoznačně žadonila po zmatnění. Zlatý zázrak se jakoby přizpůsobil mému typu pleti a místo odstrašující záře, pleť byla zmatněná a ani stopy po rozšířených pórech. V kombinaci s make-upem Diorskin Nude Air a sypkým pudrem Diorskin Nude Air jsem se obešla bez přepudrování až neuvěřitelných sedm hodin. Poté jsem se lehce leskla kolem nosu a nad obočím.


Klady:

  • luxusní design obalu,
  • snadná aplikace,
  • vhodná pro všechny typy pleti,
  • jemná konzistence,
  • stačí opravdu malé množství,
  • vyhladí pleť,
  • stažené póry,
  • 7 h fixace bez přepudrování.


Zápory:

  • cena.




Znáte podkladovou bázi Yves Saint Laurent Touche Éclat Blur Primer? Co jste si naposled pořídily do výbavy pro svou make-up rutinu?


Žádné komentáře:

Okomentovat