neděle 29. listopadu 2015

Igelitové pozlátko s logem Orsay bez špetky ukázněnosti



Krásný večer!

Rozněžnila mě nastolená atmosféra, odtikávající tu velkolepou slávu, kdy usedneme k štědrovečerní večeři v kruhu svých blízkých. S kouzlem Vánoc rozplyne se i poslední špetka záště v malicherném vyhodnocení sebe sama. Jen sladká nostalgie přetrvat spolu v objetí.

S ruměncem ve tváři přiznávám, že do spárů, každoročního fanatismu mě ani tak nevtáhla první adventní neděle, bytem nasáklá vůně první várky cukroví, nebo rozsvícení vánočního stromku i uprostřed malebného předměstí… Zhypnotizovaná nastrojenou výlohou Orsay cukrárny pro mlsné módní jazýčky, vydala jsem se vstříc nabídce. Důvěřující intuice nevinného poselství, co nadělit na Ježíška. Při pohledu na dlouhé černé šaty, poseté stříbrem jako tajemný obraz noční oblohy, tak trochu se mi zvrtla moje ukázněnost.

Ověšená igelitovým pozlátkem, nesoucí logo Orsay, omlouvala jsem svůj chtíč pomyšlením, že ve vánočním humbuku již mám alespoň vyřešený outfit ke štědrovečernímu menu…


Jak se vám líbí outfit? Připouštíte si nezadržitelný příval vánoční nálady? Či se vám daří vzdorovat? 

šaty Orsey; boty Dollybird;

Žádné komentáře:

Okomentovat