sobota 19. října 2013

Výrazné omalovánky



Nápadné rty nebo oči? Na co máte dneska náladu? Zapomeňte na pravidlo, že k výraznému očnímu make-upu patří nenápadná rtěnka. Pravidla jsou od toho, aby se porušovala a pojďte si hrát s barvami. Inspirujte se líčením, kde syté stíny doplníte o rudé rty s dráždivým leskem.




Krok za krokem s Miss Alexy

Oči:
Před barevným hýřením bylo důležité nanést podkladovou bázi Artdeco. Na celé víčko až pod obočí zlehka jsem poprášila stínem Naked z paletky Naked Urban Decay. Pár tahů štětečkem a na pohyblivém víčku se rozprostřela krásná zelená barva MAC, lucky green. Vnější koutek oka a záhyb jsem zvýraznila stínem MAC, twinks. Pod obočí byl použít stín MAC, crest the wave. Vnitřní koutek oka rozzářila barva MAC, nylon. Intenzitu pohledu zdůraznily gelové linky MUA, odstín underground. Černou linku jsem zjemnila stínem creep z paletky Naked Urban Decay. Pod oči jsem použila korektor Helena Rubinstein magic concealer, odstín 02 medium. Dolní vnější linku jsem vedla od vnitřního koutku oka do třetiny víčka zeleným stínem MAC, lucky green. Na zbytek vnější linky navazovala barva MAC, twinks. Řasy jsem natočila řasenkou Benefit, they’re real. K vytvoření ideálních oblouků obočí posloužil tmavší stín z duo paletky Essence.

Tvář:
K vyhlazení pleti jsem použila bezbarvou podkladovou bázi MUA Fashionista. Smíchala jsem dva make-upy Estée Lauder Double Wear, odstín 2C1 pale almond a Chanel Mat Lumiére Teint Fluide, odstín 30 cendré a nanesla na tvář. Pro odstranění odlesků posloužil pudr Lancome Teint Miracle, odstín 04 beige nature. Bronzer Guerlain Terracotta Tan Booster, odstín 01 light jsem nanesla pod lícní kosti. Tvářím dodala barvu tvářenka MAC, odstín gleeful.

Rty:
Rty zvýraznila tužka Sephora, odstín 20 real red a tekutá rtěnka Make up for ever Aqua Rouge, odstín 8. 










Žádné komentáře:

Okomentovat