pátek 23. března 2018

Motocykl Praha 2018


Krásný večer!

Ve dnech 1. až 4. března se pražské Výstaviště proměnilo v jeden velký motorkářský ráj. Než jsem se vydala po stopách drsných kluků a holek, které společnost osočuje přezdívkou – dárci orgánů, potřebovala jsem parťáka. Napřed mě napadla kamarádka. A jak říká můj brácha, že ať mluvím o čemkoliv, do všeho přidávám tzv. třpytky (pořádný nános třpytek), aby realita byla líbivější pro mě samotnou nebo mé posluchače…




Proto moje třpytivá taktika vypadala následovně: „Pojď se mnou na Motocykl. Víš, kolik tam bude chlapů?!“

Jenomže kamarádka odolala a raději se vydala na hory lyžovat. Asi sbalit sněhuláka!!!
Nevzdala jsem se a kamaráda jsem navnadila na motorky: „Víš kolik tam bude krásných hostesek a všechny si je budeš moct vyfotit!“
Kývl a jen jsem si potvrdila fakt, že s mužem je třeba komunikovat jasně a stručně. Jenomže chodili jsme od jednoho vystavovatele k druhému a hostesky nikde. A tak jsem se musela přemoct a vyskočit na motorku (no dobrá, ne jenom na jednu motorku), aby si aspoň mě vyfotil.

Byl jste někdo na výstavě motorek v Praze? A jaký je váš vztah k motorkám? Mně stačí fotka, měla bych strach řídit motorku.



























Žádné komentáře:

Okomentovat