čtvrtek 29. března 2018

Zpátky do minulosti – vánoční trhy


Krásný večer!

Je mi jasné, že všichni netrpělivě vyhlížíme jaro, kdy se sluneční paprsky pořádně opřou do svého kralování, ale nedá mi to a potřebuji se vrátit zpátky do minulosti. Konkrétně do předvánočního shonu. A podělit se s vámi, jak jsem po jedenácti letech v Praze poprvé zavítala na vánoční trhy.




Abych dohnala zanedbané, stihla jsem projít trhy na Staromáku celkem šestkrát. Zvládla jsem ochutnat snad všechny příchutě palačinek, až se divím, že na Silvestra bez problému oblíkla jsem svou velikost šatu…
Hned na úvod jsem šokovala kamarády, když jsem prohlásila: „Není ten strom nějaký malý???“ Každému je srozumitelné, že ženy a fyzikální veličiny si moc spolu nerozumí. U mě to platí dvojnásob! Sněhové nadílky jsme se nedočkali, ale přece mezi stánky, nabitými nejrůznějšími serepetičkami vánočního kýče; vztyčenými selfie tyčemi a podlamující chůzi milovníků grogu; vládlo to nezaměnitelné kouzlo, které jednou za rok pookřeje ne jedno srdce.


Navštívili jste vánoční trhy nebo jste se raději vyhnuli davům?

P.S.: Slibuji, že už se o zimě nebudu zmiňovat.












 

Žádné komentáře:

Okomentovat