pondělí 26. prosince 2016

Šťastné a veselé? Spíš pořádně hektické!



Hezký večer!

Šťastné a veselé? Spíš pořádně hektické! Jako malá jsem s prvním prosincem v kalendáři, nedočkavě odpočítávala, kdy už přijde Ježíšek. A to čekání se mi zdálo tak nekonečné. Dnes bych s prvním prosincem v kalendáři, s radostí uvítala protáhnutí čekání na Ježíška alespoň o čtyřicet dnů. Čím jsem starší, poslední měsíc v roce plyne neuvěřitelnou rychlostí. Skloubit práci, s předvánočním úklidem, dumáním, co tu moji rodinku potěší pod stromečkem a k tomu pečící maraton, vánočního cukroví, zdá se jako úkol pro superhrdinu. 




Co se týká nákupu dárečků, je to se mnou jako na horské dráze. Puntičkaření, kdy mám dárky připravené už v říjnu, střídá období nákupního běsnění pár dnů před svátky. Tento rok jsem si dosyta užila to nerozumné běsnění na poslední chvíli. Konec listopadu, předčasně zaplavily obchodní centra davy lidí a mě to zcela odradilo zdržovat se v těchto místech. Proto jsem se pustila do dlouhého seznamu e-shop nabídky. Poslední balík či Ježíšek dorazil 23. prosince. Štěstěna stojí při mně!

Jak to máte vy s nákupem vánočních dárků? Necháváte to na poslední chvíli či jste s předstihem připravené?

Brácha: „Musím si vygooglit, jak se pózuje, abych se mohl s tebou fotit.“

Žádné komentáře:

Okomentovat