neděle 11. prosince 2016

Lush Sex bomb



Hezký večer!

Když se řekne: „Sex bomb,“ tak se mi v hlavě rozezní slavný hit Toma Jonesa. Ale i můj oblíbený voňavý krámek Lush, má podobnou pecku. Pecku, nasládlou směsí jasmínu, ylang ylang a muškátové šalvěje pro relaxační koupel. Růžové designové provedení s drobnou kytičkou, nakoplo mě k nákupu.





V horké lázni se koule rozpustila do víru, růžových mydlinek a celou koupelnu ovládla překrásná vůně. Po osprchování vůně se lehce vepsala do kůže. A stejně tak se vepsala i do vany, kdy růžový nános fleků měl být upomínkou na půlhodinovou relaxaci??? Další asistence sprchy se už postarala o návrat bělostné pověsti vany. Kůže byla zjemněná, hebká na dotek, že bez výčitek puntičkářky na starostlivost o pokožku, jsem si tentokrát mohla odpustit tělové mléko. Prostě Lush Sex bomb, do kterého se zamilujete!

Cena – 139 Kč

Klady:

  • přírodní složení,

  • designové provedení,

  • sladká vůně,

  • relax.



Zápory:

  • cena,

  • na jedno použití.


Znáte Lush Sex bomb? A jak čerpáte energii v těchto sychravých dnech? Za mě jednoznačně horká koupel.



Žádné komentáře:

Okomentovat