sobota 13. srpna 2016

Sladké řečičky s LUSH masážítkem Pearl



Krásný večer!

Sladké řečičky a lichotky… Když vám někdo maže med kolem úst, prozření bývá bolestivé. Moje dnešní taktika nebude jiná, ale snad mi odpustíte, když mě k tomu naverbovala poslední návštěva v LUSH, kde ty nejsladší ódy se hrnou, jak z rukávu. Slíbit však mohu, že sladké polemizování se zajisté obejde bez újmy. Jen třeba ucítíte mírný vítr v kapse. Ale už pšššt a seznamte se s masážítkem Pearl!




Jednoduše jsem na sladké! A ani při výběru vůně není tomu jinak. Kromě krásného designu provedení, které mi už při prvním pohledu našeptávalo, že Pearl masážítko nutně potřebuji, nešlo odolat vůní podle mého gusta. Květinovo-ovocná energie se po chvilce zahřátí rozpustila v dlaních s vyživující dávkou arganového oleje a růžové slice. Jak již samotný název napovídal, do vínka mu bylo naděleno promasírovat pokožku, ale masážitko bravurně zastoupilo i tělové mléko. Kůže byla provoněná, vyživená a bez zanechání mastného filmu. Za drobnou trhlinkou, voňavé parády se skrývaly ságové bublinky, které při manipulací s masážítkem opadávaly. A můj tip na závěr, masážítko zkuste vložit do šuplíku s prádlem a aviváž už nebude třeba. 


Cena – 295 Kč


Klady:

  • design, 
  • sladká vůně, 
  • vyživuje, 
  • rychle se vstřebává.


Zápory:

  • cena,
  • ságové bublinky opadávají.



Znáte LUSH masážítko Pearl? Dovedete si představit nahradit tělové mléko masážítkem?


Žádné komentáře:

Okomentovat