neděle 31. července 2016

Červencové nákupní manýry



Krásný večer!

Poslední červencový večer našeptává, že by bylo třeba pozastavit se nad tím, co jsem za měsíc zase stihla naschraňovat během nejednoho nákupního blouznění. Řeknu vám, že tato moje pravidelná rubrika – nákupního seznamu, ve mně vyvolává menší nostalgii, jak ten čas utíká. A ještě k tomu, když připočtu, že prázdniny se nám přehouply do druhého dějství. Mysl nedusme pod tíhou pesimismu a připijme ne s poloprázdnou skleničkou, ale s poloplnou skleničkou na léto!




Lak na nehty Yves Rocher – překrásná růžová barvička s oficiálním pojmenováním 22 Rose Camélia dokonale doplní každý letní outfit. A ten zaprskaný obal nemá na svědomí second hand nákup, jen moje labužnická povaha to nevydržela a musela jsem okamžitě lakovat.
Zubní pasta GUM Original White – naposledy jsem si vyslechla kompliment: „Ty jsi svítíš se zuby, že je máš tak bílé?“ A tak si ještě víc posvítím…
BLACK Placenta Panthenol – příval vlasové výživy je nutné podporovat.
Helena Rubinstein Magic Concealer – můj dobře osvědčený trik, jak zamaskovat případné nedokonalosti.
Kompaktní pudr Chanel Universelle – po celé Praze marně jsem sháněla můj oblíbený pudr Guerlain s vůní fialek, a tak mi nezůstalo nic jiného než se seznámit s kompaktním luxusem z dílny Chanel.




Fitness legíny Puma – někdo si ve sprše pozpěvuje a já naříkám, jak mě všechno bolí. Berte to jako menší odbočku z deníčku fitness divy. A motivaci za napumpované svaly je třeba podtrhnout správným outfitem.
Růžové pouzdro na mobil – tento přeslazený klenot jednoduše nemohla jsem si odpustit.
BEYOU.CZ – sluneční brýle a náušnice – letní parádu bylo třeba trochu oživit. A ten odraz v brýlích, to není žádný duch, který by se mnou přebýval bez řádného placení nájmu, to jsem jen já, když se pekelně soustředím na focení a ještě k tomu musím zadžet dech. 




Co vás nejvíc zaujalo z mého nákupního seznamu? A co máte v plánu pořídit si v nejbližších dnech?

Žádné komentáře:

Okomentovat