středa 11. května 2016

Zářivá zelená dvojka - BeautyBlender Micro.Mini



Krásný večer!


Konturování… Pro dnešek dovolila bych si nahodit téma, po kterém snad už žádná z nás nezalapá po dechu v údivném povzdechu: „Co???“ Souhra bronzeru a rozjasňovače  proflákla se v make-up mánii, kdy lze vystínovat si dokonalé rysy obličeje. O dokonalé rysy žadoní i další partie těla, a tak internet zaplavily návody, jak konturovat prsa, břicho či dokonce prsty u nohou!



Ale po pravdě, kdo z nás má čas s rozbřeskem nového dne, ještě víc natahovat make-up rutinu? S nákupním přešlapem, tmavšího make-upu, který se zpočátku nejevil až tak tmavý, začala jsem tomu přicházet na chuť. Lícní kosti a nos… Ať jsem se snažila, jak snažila, se štětci mi to nešlo. Až BeautyBlender mě přesvědčil, jak je to opravdu snadné.

Plastová krabička skrývala dva pěnové aplikátory v zeleném kabátku, micro vzezření. Dobře se mi zapracoval korektor pod oči, že takový efekt nedosáhla jsem ani se štětcem a vrásky se zdály míň viditelné. Konturování nosu se štetcem připadalo mi na um, hodný osvědčení z vyšší školy dívčí. Naopak s roztomilým zeleným pomocníkem šlo to velice rychle. Stejně tak nebyl problém vystínovat lícní kosti. Jediný stinný mráček táhl se nad zelenou dvojkou v podobě, že aplikátory bylo nutné vyprat po každém použití. Pohled na nacucaný korektor a make-up, nevábil k dalšímu líčení. Ano s BeautyBlenderem se mi nafoukla líčící rutina, ale baví mě to s ním!


Cena- 479 Kč


Klady:


  • rozkošný design, 
  • dokonale zapracuje korektor pod oči, 
  • rozjasnění a vystínování je hračkou.


Zápory:


  • cena, 
  • prát po každém použití.



Znáte BeautyBlender? A propadly jste kouzlu konturování?


Žádné komentáře:

Okomentovat