pondělí 30. května 2016

Sebevědomí, bujné hřívy s Qilib!



Krásné odpoledne!

Vlasy jsou korunou ženské krásy…Abychom se nezasekly u pouhého fantazírování po dokonalé hřívě, je třeba vydat se do boje. Do boje, kde si nevystačíte se šamponem a kondicionérem. Do boje, kde je potřeba svolat vyšší moc za posílení růstu. Protože jedině zdravé vlasy jsou krásné vlasy. A tak jsem svůj vlasový rituál okořenila o Qilib se sílou ošetření příležitostně či chronicky řídnoucích vlasů…




Léčebný postup Qilib vystoupil do éteru za bujnou kštici s titulem – novinky na trhu. V plastové lahvičce se skrýval roztok s přiloženým aplikátorem. Dvakrát denně nanést na suchou či mokrou kůži hlavy, vmasírovat do pokožky a cesta rovnováhy zdravého vlasového cyklu mohla být započata. Ostřílená vlasovou péčí, jsem zvyklá na nejrůznější vodičky pro záchranu řídnutí vlasů. Qilib mě však mile překvapil lehkou vůní, která není žádný bolehlav pro můj citlivý nosánek. U konkurenční nabídky jsem se párkrát zalekla, kdy po vmasírování vodičky do pokožky hlavy, vyděsil mě nános lupů. Qilib žádný takový prohřešek nezpůsobil.

Výrobce uvádí, že výsledky mohou být viditelné již během pár týdnů, ale opravdový efekt se projeví za tři měsíce pravidelného používání. Moje zesvětlovači manýry v touze po blond odstínu z tmavohnědého základu, podepsalo se na kondici vlasů. Ale s vlasovým přípravkem Qilib, znovu získávám sebevědomí bujné hřívy!


Klady:

  • přírodní  hypoalergenní složení, 
  • snadná aplikace, 
  • jemná vůně, 
  • proniká hluboko do kůže hlavy, 
  • zvyšuje obsah kolagenu v pokožce hlavy o 79%, 
  • obnovuje rovnováhu růstu a vypadávání vlasů, 
  • stimuluje růst nových vlasů, 
  • vhodný pro těhotné a kojící ženy, 
  • varianta i pro muže.


Zápory:

  • cena.



Cena – kolem 790 Kč

 

Slyšely jste o novince na trhu Qilib s obnovením rovnováhy v cyklu vypadávání vlasů? Jak vypadá váš rituál – péče o vlasy?




Žádné komentáře:

Okomentovat