sobota 19. prosince 2015

Svod jednoho nákupního seznamu




Krásné odpoledne!


Vánoční frmol je v plném proudu. Či už s nožkou přes nožku hypnotizujete cukroví s neoblomnou vizí: „Až na Vánoce!“ nebo lapáte po dechu v nekonečném maratonu, co ještě pod stromeček, oddejte se svodům jednoho nákupního seznamu. Ze seznamu pro mou rozkošnickou povahu…


Blogerku, bažící po módních a kosmetických hitech, zaválo to vstříc interiérovému designu. Ale spíš než promenádovat se nábytkem, pokaždé mi nejlépe bylo v  oddělení s doplňky.



XX Lutz; Ikea, Sconto nábytek;


Značka Bioderma nebyla pro mě cizí. A tak se po letech znovu vracím ke staré známé, jen jsem zvědavá, co na to bude říkat moje pleť. K řadě pro mastnou a smíšenou pokožku, přihodila jsem oční krém i chemický peeling na domácí použití, o kterém jsem vždy slyšela pouze z bran kosmetických salonů. Kokosová vůně je snad tou nejkrásnější, proto nešlo odolat tělovému mléku Yves Rocher. Mnohým lidem byl zrak odepřen. Ceňme si tohoto daru a pečujme o něj s pořádnou dávkou vitamínové bomby. 




Ke svému štětcovému arzenálu, ukrývající poklady pod taktovkou Real Technique, Hakuro, Inglot, přizvala jsem si čtyři krásky od Petra Lukeše. Nevím, co ve mně vyvolalo nutkání po hustém vějíři umělých řas, když si vystačím s řasenkou… MAC rtěnce v hnědočerveném odstínu nešlo říct: „Ne.“





I když nám zima pořád ještě neudeřila v plné parádě, pořídila jsem si hřejivou výzbroj. Světle růžový svetr Orsey jako příjemné zachumlání i módní kousek. 



Co vás nejvíc zaujalo z mého nákupního seznamu nebo máte i osobní zkušenost? Na jaký produkt byste si přáli recenzi?


Žádné komentáře:

Okomentovat