úterý 15. července 2014

Jen tak se rozšoupnout


Hezké odpoledne dámy a slečny, zkrátka milé ženy!

Oranžová není jen barva nejmenované české politické strany, ale na pár dnů se stala i mou favoritkou. Zapomenout na sklíčené konvence a rozšoupnout se. A kdy je na to lepší čas než v letním opojení slunce, prázdnin a rozkvetlé krajiny?

Není třeba zdlouhavě přemýšlet, jakým velkolepým způsobem se rozšoupnout. Stačí zajít do nejbližší drogérie a vybrat si ze široké škály laků na nehty. Zamířila jsem do mojí oblíbené drogerie DM s jasnou představou koupit si bílý lak na nehty Sally Hansen řady Complete Salon Manicure. Po chvíli jsem zjistila, že Sally Hansen v této řadě nenabízí čistě bílý lak na nehty, a tak jsem ze svého požadavku ustoupila a podlehla jsem oranžovému kouzlu v odstínu 545 Firey Island. Moje oko ovšem ještě zbystřilo i u regálu L'ORÉAL s Top Coat lakem na nehty s černobílými konfety.

Sally Hansen, 545 Firey Island je jak už jsem zmiňovala krásná oranžová barva. Lak se vyznačuje vskutku sytou barvou, takže jsem si vystačila s jedinou vrstvou. Během lakování nedělal šmouhy a netvořily se nevzhledné bublinky pouze krásný hladký povrch. Štěteček laku je širší a dobře se s ním pracuje. A navíc, abych těch plusů nebylo málo, nebyl žádný problém s odlakováním.

L'ORÉAL Top Coat lak nanesla jsem na oranžový lak Sally Hansen. Jde o průsvitný lak, který obzvláštňují černobílé konfety. Jeho jedinou nevýhodou je, že se opravdu špatně odlakoval. K dostatečnému množství konfetů jedna vrstva laku nepostačí, proto jsem nanesla dvě vrstvy. Štěteček je užší, ale pravděpodobně jsem natrefila na kazový, protože štěteček byl děsně roztřepený.

Oba laky spojuje vlastnost, kterou si nejvíce cením u laků a to dlouhá výdrž. Manikúra mi bez oloupání vydržela krásných devět dnů. Jak se vám líbí moje lakování na oranžovo s konfety?


Žádné komentáře:

Okomentovat