neděle 27. července 2014

Čas na sny



Krásné nedělní odpoledne dámy a slečny, zkrátka milé ženy!

Zdá se mi to nebo je ve světě dospěláků přísně zakázáno snít? A jakoby se označení snílek bralo za nadávku nejvyššího kalibru. Na dětské knížky, plné statečných skutků, kde i koblížek má duši nám už dávno usedá prach. Kouzelné příběhy jsme vyměnily za příběhy praktičtější jako, jak získat dobře placenou práci nebo najít hezký pronájem. Místo dovádění na hřišti, kde se dennodenně volila královna pískoviště s nejbombastičtější bábovičkou z písku, usedáme k počítači s mobilem u ucha. Rozzářená dětská tvářička se nám s přibývajícím věkem stylizuje do pózy poker face. Radost z okamžiku, upřímný úsměv a nezištné "děkuji" nahradily jsme rovnici přežití: něco za něco.

Není naopak fantazírování naše největší bohatství z doby, kdy jsme byly děti? Každý z nás bez ohledu na věk má právo na sny, i když můžou být nevím jak vzdálené realitě. Sny nám dávají naději a sílu přeměnit obyčejný život v pohádku. Nebojme se snít!

Svým oblečením vyjadřujeme svou povahu. Dámský šatník je přece jenom variabilnější od toho mužského, a proto se můžeme více vyjádřit i vyřádit. Tak jaká je moje nálada? Včera jsem byla za osudovou femme fatale, zítra budu nespoutaná víla, ale dneska jsem zasněná…

Modré šaty jsem si koupila na dovolené na řeckém ostrově Skiathos. Šaty jsem doplnila o sandálky na zavazování kolem kotníku a perlovými náušnicemi.




šaty zahraničí; boty Pleasure; náušnice Bijou Brigitte;

Žádné komentáře:

Okomentovat