středa 8. listopadu 2017

Manolo Blahnik The Art of Shoes



Krásný večer!

Bot není nikdy dost a své o tom ví i Carrie ze Sexu ve městě. Právě ona nám do podvědomí vtloukla nádheru jménem Manolo Blahnik. Výstava The Art of Shoes v pražském Museu Kampa přiblížila průřez celoživotní tvorby slavného španělského návrháře. A já jsem u toho nemohla chybět.



Pestrobarevná plejáda luxusu obuvnického řemesla spíše evokovala přehlídku uměleckých děl. Preciznost, abstrakce, výtvarné ztvárnění… Mezi boty se našel i exemplář v podobě červených kozaček speciálně vytvořených právě pro Prahu v hodnotě 135 tisíc. Pozornost si žádaly i boty a šaty z filmu Marie Antoinetta. Nejvíc mě zaujaly růžové a oranžové kozačky nad kolena, které byly téměř tak vysoké jako já. A tak mě aspoň nemrzelo, že si o nich můžu jenom nechat zdát.

Výstavu ještě máte možnost navštívit do neděle 12. listopadu.  

Navštívili jste výstavu The Art of Shoes?





























Žádné komentáře:

Okomentovat