čtvrtek 2. listopadu 2017

INTERBEAUTY



Krásný večer!

Ve dnech 20. až 21.10. pražské Výstaviště hostilo kosmetickou slávu - Interbeauty. A jak je už u mě zvykem, nemohla jsem u toho chybět. Na Výstaviště jsem se vybrala v sobotu tři hodiny před úplnou zavíračkou. Bylo to znát na vystavovatelích, kteří se už viděli na cestě domů.


Ovšem stánek s XY parfémy pořád čišel energií prodat toho, co nejvíc. Ani sama nevím, jak se to celé seběhlo a najednou byla jsem královnou těžkého puchu!
Paní s flakónkem (ne)vůně se nedala odbít mou znechucenou mimikou: „Můžu vám ji zabalit?“
„Ne!“

Jakmile jsem zbystřila hromádky pestrobarevných laků na nehty Golden Rose, celá jsem se rozzářila. Pan vedle mě si to špatně vyložil a hned mě zval na večeři. Jenomže randit s někým, kdo si hýčká stejnou vášeň pro laky – NE.

Nakonec jsem si koupila semišové kozačky nad kolena, čepici. Laky na nehty Golden Rose a peeling Body Boom.

Tento ročník ve mně nezanechal tolik dojmů a celkově bych ho zhodnotila za slabý. Alespoň neměla jsem nutkání ještě víc utrácet. 

Navštívili jste Interbeauty Prague?








Žádné komentáře:

Okomentovat