úterý 18. srpna 2015

Zlatá rozkoš matující fixace – kompaktní pudr Guerlain Les Voilettes



Krásný večer!


Nakupování dekorativní kosmetiky ve víru virtuálního jiskření většině z nás nahání hrůzu. Co víc může nabídnout e-shop než nastrojenou přehlídku zkrášlovací roty, zachycenou v pózách produktové fotografie? Zatímco v krámku nám pohotová prodejní asistentka či asistent poradí a vše si můžeme pořádně odzkoušet. Ne vždy to však platí, jak mě již nejednou přesvědčila zkušenost zpoza bran, kde se krása skloňuje ve všech pádech. Neprofesionální přístup personálu, na který se obracíme o radu, předvádí zdlouhavé prolouskávání se v popiskách v anglickém znění jakoby ani neměly ponětí, co vše sčítá nabídka sortimentu. Zcela otrávená loučím se a ten dobře známý slastný pocit z nákupního hýření přemohla ignorace, kdy pozapomněli na mravy učení Bati: „Náš zákazník – náš pán.“

A tak, když mě ponoukává touha po zkrášlovacích vychytávkách nedělá mi problém zabrousit do vod virtuální scenérie. Pro svůj lov jsem se vydala na parfums.cz, kde si mě získal kompaktní pudr Guerlain Les Voilettes…

Když už si mám připlatit za honosnou nádheru, tak vyžaduji, aby tomu odpovídal i design balení. Na tomto pudru jsem si pochutnala labužnickým apetitem zrakového vjemu. Zlaté provedení pudřenky představovalo souhru elegance a luxusu i mistrovské dílo, hodné ódy. Rozkoš matující fixace byla kromě zrcátka labutěnky navíc opatřená sametovým pytlíčkem, který se osvědčil jako praktický doplněk výjezdů mimo domov. Z pudru se neslo příjemné aróma, které make-up zahalilo do lehkého závoje levandulové esence. A vůně se stala poznávacím znamením pro moje okolí.

Snadno se nanášel a se středně krycími vlastnostmi dokonale splynul s make-upem v sametově hebkém zmatnění bez efektu masky. Moje smíšená pleť s extrémně mastící T-zónou se začala lesknout po šesti hodinách. Podruhé jsem podlehla kouzlu kompaktního matujícího pudru Guerlain Les Voilettes, což samo o sobě vypovídá o jeho kvalitách. Jak už to tak bývá u luxusní přehlídce zkrášlovadel, největším zádrhelem byla cena. Kdybych to měla srovnávat se Sephorou, tak u parfums.cz jsem přece jen ušetřila. Poslední moje výtka se bude ubírat směrem k obsahu, protože jsem disponovala s 6,5 g pudru. Zprvu se mi to zdálo málo a myslela jsem si, že po pár nánosech po něm nezbyde ani stopy. Moje obavy byly zbytečné a spolu jsme si užily dlouhé měsíce levandulového i matujícího spříznění.


Cena – 929 Kč


Klady:

  • překrásný design obalu, 
  • příjemná vůně, 
  • stačí jen jemný poprašek, 
  • ultra jemná textura, 
  • středně krycí schopnost, 
  • přirozený vzhled, 
  • dlouho vydrží.


Zápory:

  • vyšší cena, 
  • menší obsah.



Znáte kompaktní matující pudr Guerlain Les Voilettes? Dáváte přednost kompaktní fixaci make-upu či sypkému provedení?


Žádné komentáře:

Okomentovat