pátek 16. ledna 2015

Taková malá straka


Krásný večer dámy a slečny, zkrátka milé ženy!

Není ze mě straka, že bych musela z domu odcházet aspoň o kilo těžší, ověšená vším, co se třpytí. I když musím uznat, že mám slabost pro všechny ty menší a někdy i větší blyštivé serepetičky, s kterými si ráda přizdobím outfit. A v mžiku i ten nejnudnější kousek ze skříně má šťávu výstavného klenotu. Prstýnky, náramky, náušnice a náhrdelníky, celá bižu sbírka se rozrůstá a kam s tím vším???

Pestrá škála obchodních center sem tam vykazuje mezery a nedovede uspokojit náročnou duši nákupní fanatičky. Pak už nezbývá nic jiného než poradit si sama, a tak jsem si vyrobila věšák na bižu. Není to sice objev, který si zaslouží Nobelovou cenu, ale co je víc než spokojená žena (alespoň na chvíli)? Pokud si lámete hlavu, kam pověsit své bižu a máte po ruce starý rámeček a hřebíky, tak hurá do toho. I když jsem malá straka, nemyslete si, že to je celá moje pokladnice bižu skvostů. Tuto pokladnici jsem vám pootevřela na Moravě a další si střežím v Praze.


Moje milé čtenářky, jaké jsou z vás straky? A jak uchováváte své šperky?

kupovaný věšák na bižu a roztomilý střevíček na prstýnky a menší náušnice

Žádné komentáře:

Okomentovat