neděle 18. ledna 2015

Lancome kouzlení



Krásný večer dámy a slečny, zkrátka milé ženy!

Po menší omalovánkové odmlce jsem si znovu stoupla před fotoaparát a připravila si pro vás líčení. Zároveň to je i taková předpremiéra vánočního kufříku Lancome, protože právě z kufříku jsem čerpala klenoty, co to jen dalo pro dnešní make-up. A už brzo se můžete těšit na recenzi nebo spíše recenze (protože pochybuji, že by se mi to podařilo vecpat do jednoho jediného příspěvku) na vánoční kufřík Lancome.

Oči:

Nejprve jsem nanesla úžasnou podkladovou bázi Urban Decay Original. Pro celé líčení očí jsem si vystačila s paletkou Lancome Hypnose Doll Eyes, D01 Fraicheur Rosée. Tmavé kruhy zamaskovalo šikovné rozjasňující pero Dior Skinflash, 002. Obočí zvýraznila paletka Shiseido, BR 602. Tužka Lancome Le Crayon Khol, 01 Noir orámovala horní i dolní linku. Řasy natočila černá řasenka Lancome Hypnose Doll Eyes.

Tvář:

Bez podkladové báze Dior Pore Minimizer už si to neumím představit. Pleť sjednotil make-up Guerlain Tenue De Perfection, 02 Beige Clair. Make-up zafixoval sypký pudr Sisley Soft Glow, 0 Irisée. Celé dílo doladila tvářenka Lancome Blush Subtil, 02 Rose Sable.

Rty:

Ryt jsem jenom zlehka přetřela leskem Lancome Lip Lover, 316.

Mějte se krásně moje milé čtenářky a nemůžu si odpustit otázku na závěr – jak se vám líbí moje líčení?


Žádné komentáře:

Okomentovat