středa 13. srpna 2014

Jen tak trochu se blýsknout


Krásný večer dámy a slečny, zkrátka milé ženy!

Pokud bych se měla zamyslet, co ve mně evokuje pocit léta, i když se nám slunce zatoulalo kamsi za mraky. Jak již bylo dřív řečeno, rozhodně to jsou rozevláté šifonové šaty a zvláště puntíkaté, nehty nalakované neonovými odstíny a rty zdůrazněné leskem. A v dnešním příspěvku to právě bude o smyslných lesklých rtech. Pojďme se do toho pustit.

Oči:

Podkladová báze Too Faced sjednotila celé oční víčko. K líčení očí jsem využila paletku Guerlain, 481 Bronze Dore. Zlatý stín z paletky zvýraznil celé pohyblivé víčko i záhyb oka. Do vnějšího koutku oka aplikovala jsem tmavě zelený stín, s kterým jsem obkreslila i linii řas na horním víčku. Linku jsem mírně přetáhla nahoru. Nejsvětlejší stín z paletky rozjasnil vnitřní koutek oka a oblast pod obočí. Pod oči nanesla jsem korektor Helena Rubinstein Magic Concealer, 02 Medium. Dolní linka vznikla za pomocí zlatého stínu z paletky Guerlain. Černou řasenkou Benefit They’re Real! natočila jsem pouze horní řasy. Paletka Shiseido, BR 602 dotvarovala obočí.

Tvář:

Na celou tvář nanesla jsem bázi pod make-up Dior Pore Minimizer. Barevný tón pleti sjednotil make-up Sisley Phyto Teint Éclat, 1 Ivory. Drobné nedokonalosti zamaskoval korektor Bobbi Brown, Warm Beige. Make-up zafixoval sypký pudr Sisley Soft Glow, 0 Irisée. Tváře zvýraznila minerální tvářenka MAC, Gleeful.

Rty:

Rty jsem obkreslila konturovací tužkou Sephora, 20 Real red a vymalovala rtěnkou Sephora, The Red. Na závěr jsem rty zvýraznila leskem Sleek Glaze Fruit, 144 Watermelon Bliss.

Jak se vám líbí líčení. Máte raději matné rty nebo lesklé? Mějte se krásně a budu se těšit na vaše komentáře.


Žádné komentáře:

Okomentovat