čtvrtek 19. června 2014

Drahý špás i hvězdná péče s Glam Glow

Hezký večer dámy a slečny, zkrátka milé ženy!

Je načase nechat stranou velkolepý módní maraton a zrecenzovat kosmetickou vychytávku. Dnešní recenze nebude jen tak ledajaká, ale přímo hvězdná. Pod drobnohled se mi dostala pleťová maska Glam Glow, která je tajnou zkrášlovací zbraní celebrit. Nepodaří se mi vyjmenovat všechny hvězdy světového formátu, které se poctivě patlají tímto zázrakem, když potřebují svou pletí okamžitě zazářit. Avšak jak funguje na obyčejné smrtelníci, tak to se mi snad podaří. A jestli je to opravdový zázrak, o tom už za chvíli.

Napřed trochu teorie, abychom věděly, s kým máme tu čest. Pleťovou masku jsem koupila v Douglasu, kde jsem se rovnou zaregistrovala a rázem se ze mě stala nevěrnice Sephory. Vybírat můžete ze dvou Glam Glow sestřiček. Jedna se postará o zralejší pleť, kterou trápí vrásky a druhá je hotový balzám pro mastnou až smíšenou pleť, která se potýká s pupínky a rozšířenými póry. Pokud by vám to pořád nestačilo, péči o pleť můžete navíc doplnit ošetřením očního okolí v podobě oční masky Glam Glow.


Pro mou smíšenou pleť nemohla jsem zvolit jinak než pleťovou super čistící masku Glam Glow neboli zabiják pupínků a rozšířených pórů. Aplikovat lze jako klasickou masku anebo lokálně na kožní problémy. Stanovená doba působení je 5 až 20 minut, ale nechávám ji i déle dokud zcela nezaschne. Nabitá je unikáty jako aloe, heřmánek, okurek, břečťan, máta, eukalyptové listy či lékořicový kořen atd. Zastoupeny jsou zde i nejrůznější kyseliny, o kterých jsem dříve neměla ani zdání a jejich výslovnost vyžaduje i značnou jazykovou gymnastiku. Např. kyselina azalainová, která bojuje s bakteriemi nebo kyselina salycilová, jenž minimalizuje póry a celý základ masky tvoří jíl.

Patlat se s maskou můžete podle svého vlastního uvážení, na celý obličej vystačí na cca sedmnáct použití a na lokální aplikaci na cca 1000 využití. Po nanesení masky na kůži se objevují tečky, což upozorňuje na místa, kde dochází k očištění pórů. V Douglasu mě upozorňovaly na pocit mravenčení, ale nic takového nepociťuji. Nevěděla jsem se dočkat, až smyju masku a ze zrcadla bude na mě koukat dokonalá tvářička jako ze žurnálu a já se z toho ohromného efektu nezmůžu na nic jiného než: „Óóó.“ Nejsem tak trochu bláhová?


Příjemná konzistence masky zabarvená do šeda umožňuje snadnou aplikaci. Po smytí masky byla pleť krásně hebká na dotek, do hloubky vyčištěná, prozářená a černé tečky se daly na ústup. S pupínky si až tak neumí poradit ani tento hollywoodský zázrak, i když o něco je zmírní, ale zcela neodstraní. Na druhý a třetí den se mi zdála pleť ještě hezčí.

Výhody:

•          do hloubky čistí,
•          prozářená pokožka,
•          vyrovnává barvu pleti,
•          hebká pleť,
•          dlouhodobější efekt,
•          krásné balení;

Nevýhody:

•          na akné až tak nefunguje,
•          vyšší pořizovací cena,
•          balení o obsahu 34 g je na pleťovou masku málo;


Měly jste tu čest vyzkoušet si drahý špás s Glam Glow?



Žádné komentáře:

Okomentovat