neděle 3. listopadu 2013

Líčení s paletkou AMMO Urban Decay


Krásný večer dámy a slečny, zkrátka milé ženy!

Dnes mám pro vás nachystanou omalovánkovou inspiraci, kde v hlavní roli bude vystupovat již z minulého příspěvku zrecenzovaná paletka AMMO Urban Decay. Pojďte se mnou podívat se na třpytivé kouzlení s barvičkami. 





Krok za krokem s Miss Alexy

Oči:
Začala jsem líčením očí, nejprve jsem na celé víčko až pod obočí rozetřela bázi pod oční stíny Urban Decay. Víčko až pod obočí jsem sjednotila tělovým stínem Sephora, odstín Creme Caramel N 11. Do čtvrtiny vnitřního koutku oka jsem aplikovala odstín Maui Wowie z paletky AMMO Urban Decay. Zbytek víčka doplnil krásný tyrkysový stín Shattered z paletky AMMO Urban Decay. Do vnějšího koutku oka a na záhyb jsem použila khaki barvu Mildew z paletky AMMO Urban Decay. Vnitřní koutek oka a pod obočí rozjasnil stín Polyester Bride z paletky AMMO Urban Decay.  Na intenzitě pohledu přidala tekutá linka Esteé Lauder Double Wear, odstín 01 Black, kterou jsem aplikovala na vrchním víčku. Posléze jsem linku zjemnila černým třpytivým stínem Oil Slick z paletky AMMO Urban Decay. Lehoučká textura korektoru Helena Rubinstein Magic Concealer, odstín 02 Medium rozzářila oční okolí. Čtvrtinu dolní linky od vnitřního koutku oka jsem namalovala stínem Maui Wowie, na to navázala barva Smog.  Dolní linku zakončil zelený stín Mildew od čtvrtiny vnějšího koutku oka. Na linky jsem použila barvy z paletky AMMO Urban Decay. Horní a dolní řasy zvýraznila a také prodloužila černá řasenka Maybelline Colossal volume express. Obočí vystínoval tmavohnědý stín 04 Wild Sable z kazetky Esteé Lauder.





Tvář:
Póry opticky stáhne podkladová báze pod make-up Benefit The Pore-Fessional. Na obličej jsem nanesla make-up Benefit Hello Flawless Oxygen Wow, odstín Honey. Menší nedokonalosti zakryl HD korektor Make Up For Ever, odstín 325. Pleť zmatnil a rozzářil pudr Shiseido Multi-Shade Enhancer, odstín Sunset Glow. Lícní kosti jsem lehce poprášila sypkým bronzerem MAC, odstín Golden Bronze. Pleti dodala přirozenou svěžest tvářenka MAC, odstín Gleeful.





Rty:
Rty jsem vyplnila rtěnkou Rimmel, odstín 260 Amethyst Shimmer a máme hotovo.





Žádné komentáře:

Okomentovat