neděle 20. listopadu 2016

Chair dance



Hezký večer!

Každá rodina má svou historku, která se léta traduje a tak dokonale vyplňuje tichou mezeru v shledání. Všem přítomným je příběh dobře znám, ale vypravěč pokaždé umí děj okořenit o další skulinku neprobádané pikantnosti. I moje rodina má jednu takovou historku, kde hlavní roli sehrávám zrovna já. 



Když mi byly dva roky, rozjela jsem svou první party. Já, nadýchaný bonbónek v šifonových šatičkách na svatební veselce, rodinné sešlosti pohupovala jsem boky. Nebo to spíš poukazovalo na nemotorný krok sum krok. Ale kdo by křivdil buclatému batoleti s tekoucí slinou u pusy? A tak se moje taneční vystoupení vepsalo do dějin našeho rodu. A tím neoblomným vyprávěčem není nikdo jiný než moje máma.

Dnes, když se v krkolomných pózách svíjím během hodin pole dance a nově jsem si zvolila za taneční partnerku i židli, tak ta dětská duše jakoby mě nakopla, že právě toto je pro mě ten správný relax!


Znáte chair dance? Zkoušely jste se věnovat nějakému druhu tance?

Žádné komentáře:

Okomentovat