středa 19. října 2016

Z party deníčku



Krásný večer!

Jsem abstinent. Nepiju alkohol. Party, narozeniny či Silvestr, zvedám skleničku s vodou a připíjím na zdraví. Ale prosím, nemějte mě za naškrobeného puritána bez špetky uvolnění. Prošla jsem si i veselím, kdy jedna vodková smršť odstavila mě na lůžko se studeným obkladem na čele. Abych příběh udržela na uzdě bez jakéhokoliv přikrašlování, přiznávám, že jako obklad mi posloužil nový balíček ponožek. S postupem času zalíbilo se mi, že k zábavě vůbec nepotřebuji alkohol. A tak jsem se stala kuriozitou v hloučku, usrkávajících drinků.  




Během posledního víkendového veselí zaskočila jsem kamarády, když jsem se promenádovala se skleničkou vína. V podniku rozlévali jeden druh bílého vína, a tak obstál můj chabý alkoholový slovník. Bylo to legrační a bodovala jsem v našem kruhu, kdy všichni jen kroutili hlavou, jak se mohu opít ze tří loků vína? Opojená mysl si začala pohrávat s myšlenkou, jak vylézt na bar a tancovat. Nevím, jestli zakročilo pochrupávající střízlivé já či plány zhatily nehorázně vysoké jehly a úzké šaty.

Tři loky přece jen nedržely mě v hrsti po celý večer a v mžiku se kamsi vytratila ta úžasná party. Ocitla jsem se uprostřed parketu mezi střepinami a moje nové střevíčky s cejchem stopy, běsnícího tanečníka, utápěly se v kaluži rozlitého pití. V pozadí tónů disco repertoáru rezonoval dotaz: „Líbí se ti, když se dva kluci líbají?“ instinkt přehlučil potřebu přepudrovat se a jasně zavelel, že je čas jít domů. 



Žádné komentáře:

Okomentovat