sobota 25. června 2016

Olaplex Hair Perfector N° 3



Hezký večer!

Minulý rok mě osvítila blond myšlenka a s revoluční novinkou v barvení – Olaplex, na počkání jsem se stala blondýnkou. Na počkání? Spíš to byl únavný šestihodinový maratón, kdy se moje hnědé vlasy staly minulostí. K profesionální péčí ze salónu odnesla jsem si i domácí kúru v podání - Olaplex Hair Perfector N° 3 pro posílení vlasů mezi chemickým ošetřením. 





Plastová lahvinka se 100 ml výbavou mě vyšla na 990 Kč. Zbrkle na základě nastřelené ceny očekávala jsem pořádnou jízdu, vlasové výživy. Popisek u domácí péči nabádal, jak na ni. Stačilo jednou týdně aplikovat Olaplex Hair Perfector N° 3 do ručníkem vysušených vlasů. Doba působení byla daná minimálně 10 minut. Svým vlasům dopřála jsem zpravidla půlhodinové ozdravné vláhy. Až poté se o slovo přihlásil zavedený rituál jako šampon, kondicionér a maska. Výživný koktejl vlasy zahalil do jemné vůně, která by neurazila ani ten nejcitlivější nosánek. Překvapil mě okamžitý výsledek, kdy naběhnutá tzv. suchá sláma se proměnila v jemné a lesklé vlasy. Tento efekt udržel v kondici korunu krásy opravdu jen na týden. Po x-tém dýchánku s mottem – take home Olaplex, vytratil se wau dojem a suchá sláma si dupla do repertoáru…



Cena – 990 Kč



Klady:

  • jednoduchý design, 
  • jemná vůně, 
  • snadná aplikace.


Zápory:

  • cena, 
  • krátkodobý efekt, 
  • neosvědčil se na dlouhodobé použití.


Znáte Olaplex Hair Perfector N° 3? Jaká je vaše oblíbená vlasová péče?


Žádné komentáře:

Okomentovat