čtvrtek 11. února 2016

Švýcarská pedikúra ze salonu GlamL Lucie Trnková



Hezký večer!


Nejedna ženská duše se nechá zlákat na svody kosmetických procedur. Svody kosmetických procedur s příslibem krásy. Jednoduché poselství, které navíc v souladu se zdravím číší neodolatelností. Ale kde hledat takovou kombinaci? V pohlazení pedikúry! Není však pedikúra jako pedikúra, o čemž mě přesvědčila návštěva v salonu GlamL Lucie Trnková v Rudné u Prahy. Jakmile jsem se uvelebila na lehátku, švýcarská pedikúra mohla být odstartována. 



Na pedikúru jedině bez nánosu krému, aby nedošlo k alergické rekci. Napřed mi byly aplikovány obklady na mozolnaté části nohou. Zábal fólie a růžových bačkůrek po dobu 15 minut, vytvořil příjemný hřejivý relax. Poté následovalo odstranění zrohovatělé kůže za doprovodu mírného pošimrání. Škrabku slečna pedikérka vyměnila za brusný pilník a odstranila zbytky zrohovatělé kůže. Celý výčet tohoto náčiní byl jednorázového charakteru. A tak nebylo třeba se obávat přenosu - havěti kožních problémů nohou. Čekala jsem, kdy přijde řada na ostny v podání žiletky, které nezkušenou rukou vedou k bolestivému krvácení. Švýcarská pedikúra nemá nic takového ve svém arzenálu. Celá slast povyšující fádnost ošetření na welness zážitek byla završená nanesením krému Mavex. Krém vám v saloně poskytnou i pro domácí starostlivost. Profesionální péče do 30 minut jako ideální vsuvka mezi kosmetickým ošetřením obličeje nebo těla.

Nohy z okovů kozaček a lodiček nabraly ráz okouzlující jemnosti. Cítila jsem lehkost jako bych se znovuzrodila bez jediné míle v botách. Ani doma jsem se nemohla nabažit pohledu na své nožky, kde ztvrdlá kůže si dala vale. Na první pohled se jako zádrhel jevila cena. V duchu ekonomického stratéga dumala jsem nad požitkem hebkosti po dobu osm týdnů, zatímco klasická pedikúra zaručuje pouze tři týdny. A tak sečteno, potrženo, …už jsem neměla žádné námitky.  


Studio GlamL Lucie Trnková


Cena – 780 Kč
Akce – 580 Kč, celý únor nebo odkázat se na mě “blogerka Miss Alexy.“


Klady:

  • bio kvalita, 
  • netestováno na zvířatech, 
  • hygienická metoda, 
  • jemné a příjemné ošetření, 
  • bez použití frézek, skalpelů, žiletek, 
  • bez rizika krvácení, 
  • odstraní tvrdé mozoly a popraskanou kůži, 
  • okamžitý výsledek, 
  • efekt pěstěných nohou - 8 týdnů, 
  • krásné nohy do 30 min.


Zápory:

  • žádné.




Znáte švýcarskou pedikúru? Věnujete nohám dostatečnou péči?





Žádné komentáře:

Okomentovat