čtvrtek 19. února 2015

Plesová paráda



Krásné odpoledne dámy a slečny, zkrátka milé ženy!

Pokud jste mi v patách na facebooku, tak jste si mohly všimnout, že už mám úspěšně za sebou plesové veselí. I když ne tak úplně bez úhony. Odnesly to bolavé nohy jako masochistické vyžívání se vykračovat si na patnácticentimetrových jehlách. A kdyby jenom vykračovat si…

Jakmile jsem na nožky nazula střevíce, rozum syčel jak pomatený: „Jak budeš tancovat???“
„Sednu si ke stolu, nožku hodím přes nožku, zaposlouchám se do melodie, ale nenechám se zvábit na parket,“ srdce hájilo mou lásku.
Když mě mámin partner vyzval k tanci, při pohledu na ty moje jehly orosilo se mi čelo a razantně jsem odmítla. Nevím, jak se to stalo či za to mohly prokleté bublinky z Mattonky a parket už byl můj.

Ples se konal před dvěma týdny v sobotu. Přijela jsem k mámě a naše přípravy započaly pátkem. S něhou, která je vlastní nejedné milující matky naskládala jsem na stůl tónovací barvy Blondme. Máma se chytala za hlavu, že jsem se rozhodla být slečnou karamelovou nebo spíše karamelovou meruňkou. Dvouprocentní developer, tónovače Caramel a Apricot vytvořily žlutooranžovou směs, která obalila každý můj vlásek, aby proměna byla dokonalá. Třicetiminutová doba působení se zdála jako věčnost a mě přepadávala panika, že ze mě bude platinová blondýna!!! Moje vlasy se nakonec nepoddaly zesvětlovacímu manévru a pořád jsem hnědovláskou.

V sobotu přípravy vrcholily. Navíc jsem si vzala do parády mámu, kterou jsem nalíčila a učesala. Aby to nestačilo, tak máma přede mnou postavila barvu na vlasy, že také chce obarvit. Ale jenom odrost, tak to šlo rychle. Barva byla nanesená a nám do očí vpadl nápis na krabičce s usmívající se blondýnkou.
„To snad ne, to je přece odbarvovač!“ neslo se celým domem jako varovným signál nepřibližovat se k rozhněvaným ženám.
A tak máma se vztyčenou hlavou a hrdostí dámy vynesla nový trend v barvení.

Fotila jsem jako divá, ale ze záplavy fotek, na kterých se podepsalo špatné osvětlení a mobil jako nástroj k zachycení celé atmosféry vyšly jenom dva snímky. Zdálo se mi kruté pověsit šaty k věčnému spánku a nepodělit se s vámi o jejich půvab. Proto jsem znovu absolvovala celý ten zkrášlovací maratón, abych s vámi sdílela celou tu parádu.

Jak se vám líbí slavnostní outfit? Zažily jste někdy zkrášlovací faux pas?


šaty Asos; náušnice, náramek a kabelka Bijou Brigitte; prsten H&M; boty ZOOT;

Žádné komentáře:

Okomentovat