sobota 29. března 2014

Na růžové časy



Krásný víkend dámy a slečny, zkrátka milé ženy!

Nevím, jak vy moje milé čtenářky, ale mě opravdu nebaví líčit se každý den stejně. Proto mě velice baví vymýšlet nové a nové kombinace. Dneska jsem si pro vás namíchala vskutku barevnou škálu z mojí nové sbírky v podobě luxusní paletky Guerlain Ombre Éclat a rtěnky Bare Minerals v rozkošném růžovém odstínu. Tak na ty růžové časy…

Krok za krokem s Miss Alexy

Oči:

Nejprve jsem aplikovala podkladovou bázi Too Faced. K následnému líčení očí jsem kompletně využila luxusní paletku Guerlain Ombre Éclat v odstínu Bronze Dore. Bronzový stín jsem nanesla do vnitřního koutku oka. Pohyblivé víčko jsem vymalovala kombinací stínů světlé zelené a tmavě zelené. Ke zvýraznění vnějšího koutku oka a záhybu oka jsem si odskočila od paletky Guerlain k paletce Estée Lauder Pure Color a zvolila jsem stín 38 Chocolate Bliss. Nakonec jsem se znovu vrátila k paletce Guerlain Ombre Éclat a nejsvětlejší stín jsem nanesla těsně pod obočí. Horní víčko jsem orámovala stínem 45 Lavish Mink z paletky Estée Lauder Pure Color. Pod oči jsem použila rozjasňující korektor v peru Dior Skinflash v odstínu 002 Candle Light. Spodní víčko jsem taktéž orámovala stínem 45 Lavish Mink z paletky Estée Lauder Pure Color. Tvar obočí jsem doopravila pomocí stínu 45 Lavish Mink z paletky Estée Lauder Pure Color. Horní a dolní řasy prodloužila černá řasenka Estée Lauder Sumptuous Extreme.

Tvář:

Začala jsem podkladovou bázi Lacome La Base a make-upem Chanel Mat Lumiére Teint Fluide v odstínu 30 Cendré. Sypkým pudrem Chanel Poudre Universelle Libre v odstínu 30 Naturel jsem zafixovala celý make-up. Lícní kosti zvýraznil sypký bronzer MAC Golden Bronze a tváře jsem vymalovala tvářenkou MAC, Pink Swoon.

Rty:

Rty jsem nejprve orámovala konturovací tužkou Maybelline Color Sensational, 150 Pink a poté vyplnila rtěnkou Bare Minerals v odstínu Never Say Never. 


Žádné komentáře:

Okomentovat