pondělí 27. listopadu 2017

Čoko festival



Krásný večer!

Čokoláda vyvolává pořádnou explozi emocí v lidech, vyznávajících fitness život, diety a top raw kvalitu. Pokud ovšem vyřadím z hledáčku zájmu hořkou čokoládu s nadupaným obsahem kakaa, která je tak blahodárně zdravá. A to já velice ráda vyřadím… Moje chuťové pohárky totiž jasně velí – zprasit se mléčnou čokoládou. Proto Milka a Geisha je u mě vždy vítaná. Stejně tak i největší sladká událost v OC Harfa ve dnech 17.11. až 19.11. byla pro mě, jak dělaná. 




Před nějakým časem, zkusila jsem potlačit chuť na sladké po dobu neuvěřitelného půlroku. Ani nevím, jaké změny jsem při této pauze měla vypozorovat. Ale vím však jediné, že nic se nevyrovná rozkoši rozpuštěné čokoládě na jazyku. 

Čokoládový festival… Nablyštěné výlohy obchodních řetězců a podmanivá vůně čokolády. Co ještě víc si přát? Snad jediné – nepřibrat ani gram. Proto jsem si ze sladké pompéznosti troufla odnést jen celkem poskromnu, když jsem v procesu hledání toho Pravého.

Navštívili jste čokoládový festival v Harfě? A jaký je váš postoj k čokoládě, striktně ji odmítáte nebo jste stejně závislí jako já?







Že by to byl životabudič z kameňáku???







Žádné komentáře:

Okomentovat