úterý 18. listopadu 2014

Pírko



Hezký večer dámy a slečny, zkrátka milé ženy!

Škádlení parfumérií či exkluzivních butiků s kosmetikou pokračuje!

MAC

Prodejny MAC jsou moje srdcovka! Když jednou vyzkoušíte jejich pestrou kolekci očních stínů, tak už nebudete chtít jiné. Krámek s těmito a dalšími skvosty v Praze na Václaváku mě navíc okouzlil nápomocným a dobře proškoleným personálem přívětivých asistentek prodeje. Jak jistě víte, všechny tyto prodejny, které se liší drobnými maličkostmi, spojuje jedno a to samé – pořádně nablyštěné kartičky, poukazující na členství v klubu kosmetických fanatiček, kdy každým nákupem sbíráte body a pak čerpáte výhody v podobě slevových kuponů.

V MACu je drobnou odlišností právě virtuální členství, kde není třeba tahat sebou plastový kousek, ale stačí u pokladny nahlásit jméno. A tak se mi jednou přihodilo… Přešlapuji u pokladny, abych si už konečně svůj nový úlovek mohla odnést domů.

„A registraci u nás máte?“ snad ani samotná prodejní asistentka s umělým vějířem řas nedovedla by spočítat, po kolikáté se už dneska na to vyptávala.

Přišla jsem na řadu, jenomže nabiflená fráze na mou adresu nepadla. Pohotově jsem se přihlásila k členství pod taktovkou kosmetického koncernu MAC.

„A v Bratislavě je také MAC???“ nechápavě se vyptávala prodavačka.

Praha, metropole v srdci Evropy, kde se to hemží nejrůznějšími národy, které se zde rozhodly zapustit kořeny. Vaše Miss Alexy si nakráčí do MACu v pražském Palladiu a v rodném jazyce žadoní: „Hľadám ceruzku na obočie.“

Že bych byla jedinou Slovenkou, žijící v Praze? Milá slečno, slovensky se nemluví jedině v Bratislavě, ale představte si, že i nedaleko od Trenčína…

Moje pohotové přiznání k registraci nebylo až tak pohotové a prodejní asistentka rázně ukončila československé shledání: „Pozdě, už to mám namarkované.“

LUSH

Na voňavé produkty z dílny Lush nedám dopustit. Milé prodavačky poradí s výběrem. Jenomže jednou se kamsi ty milé úsměvy vytratily. Za pokladnou si stoupla asistentka prodeje, která dokola opakovala, že mi už vydala peníze, ale moje peněženka pořád postrádala dvoustovku. Po delším hašteření, kdy prodavačka neoblomně tvrdila to své, pravda zvítězila. Odnesla jsem si papírovou bankovku s Janem Amosem Komenským společně s pohledy všech přítomných. Všechny ty pohledy na mě visely, až bodaly jako bych byla zlodějkou. Po tomto incidentu zapřísahávala jsem, že zanevřu na celý Lush. Ale nakonec jsem si řekla, že špatný den či nepozornost prodavačky mě neodradí.

DOUGLAS

Zákaznicí v Douglasu jsem ještě krátce. Značky, které nenajdu v Sephoře, čekají zaručeně v Douglasu. Pokud bych se měla pouštět do srovnání těchto dvou parfumérií, tak jednoznačně u mě vede Douglas!

Dnešní outfit je staršího data, fotky vznikly v říjnu, když ještě přálo počasí více stylingovým experimentům. Na sobě mám halenku, kterou už si vůbec nevzpomínám, kde jsem si ji pořídila, nepřehlédnutelnou sukni z pírek a koženou bundičku. Outfit doplnily punčochy, zlatý pásek a střevíčky, které však na fotkách nejsou moc vidět.

Jak se vám líbí outfit? A kde nejraději nakupujete dekorativní a pečující kosmetiku?

halenka ?; sukně Mango; pásek Motivi; punčochy Calzedonia; boty Gianni; bundička Fashion Hit;

Žádné komentáře:

Okomentovat